نخستین جلسه شورای فرهنگی سال ۱۴۰۰ کانون خراسان‌رضوی برگزار شد

اولین جلسه شورای فرهنگی، سال ۱۴۰۰ کانون استان در دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ با حضور مدیرکل کانون خراسان‌رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان در شروع این جلسه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان بهار عبادت است همان طوری که بهار در جسم انسان نشاط به وجود می‌ آورد در ماه رمضان هم انسان باید بر اثر عبادت نشاط روحی پیدا کند و امسال هم بهار طبیعت و بهار عبادت یکی شده است.

مدیرکل کانون در ادامه به شیوه نامه جشنواره قصه‌گویی اشاره کرد و آن را در دستور جلسه قرار داد و به این ترتیب شیوه نامه بررسی و کمیته های مختلف تشکیل و وظایف هر کدام مشخص شد.

ابراهیم زره ساز تاکید کرد: خلاقیت در کار هنری جایگاه ویژه‌ای دارد و هنرمندی موفق خواهد بود که خلاقیت را چاشنی هنر خود کند.

وی افزود: جشنواره قصه‌گویی فرصت مناسبی برای کانون است که اهمیت و جایگاه قصه و قصه‌گویی را تبیین کند.

مدیرکل کانون به چشم انداز قصه‌گویی استان اشاره کرد و گفت: چشم انداز قصه‌گویی که از سال پیش شروع شده است یکی از مهمترین کارهای کانون استان است.

ادامۀ جلسه شورای فرهنگی به برنامه ریزی و اقدامات اجرایی جشنواره اختصاص پیدا کرد.

شایان‌ذکر است، بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =