بررسی مستمر نقاط قوت و ضعف کمک بزرگی به  پیشرفت و انسجام فعالیت‌ها

قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون البرز در نشست  انجمن‌های تخصصی کانون بر ضرورت بررسی مستمر نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها به منظور پیشرفت و انسجام آن‌ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز مدیر کل کانون استان ، در اولین جلسه  سال ۱۴۰۰  با مسوولان انجمن‌ها، ضمن تبریک سال جدید  و ارزوی سلامتی برای همکاران، گفت: اگر ما در انجمن ها یک نقطه آغاز و پایان نداشته باشیم مثل این است که با ابزار خوب نتوانستیم اهداف خود را محقق کنیم، انتظار می رود در سال جدید، مسوولین انجمن ها فعالیت های خود را در این بخش، بازنگری کرده نفاط قوت و ضعف کار خود را به شکل مستمر بررسی  و اگر نیاز به  ایجاد تغییرات در آن وجود دارد. این تغییرات را انجام داده تا بتوانیم با یک برنامه‌ریزی منسجم امسال فضای بهتری را تجربه کنیم.

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز نیز ار  فعالیت مسوولان انجمن‌ها قدردانی کرده و گفت تشکیل انجمن‌ها شروع جدیدی بود تا اعضای مستعد و توانمند را جذب کنیم ولی شرایط کرونا ارتباط گیری با اعضا را سخت کرد و فضای مجازی  اگر چه در کیفیت کار انجمن ها تاثیر گذار بود ولی خوشبختانه انجمن‌ها توانستند در این فضا نیز ارتباط خود را با مخاطبان حفط کنند و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید با تعامل و هم فکری شاهد فعالیت‌های کیفی تری در انجمن‌ها باشیم.

 در ادامه این نشست نمایندگان انجمن‌های تخصصی کانون استان گزارش عملکرد خود در سل ۱۳۹۹ را ارایه کرده و به بیان مشکلات و چالش‌های پیش رو پرداختند.

تحلیل عملکرد انجمن‌ها  از سوی کارشناسان فرهنگی و هنری و بیان نقاط قوت و ضعف  بخش نهایی این نشست بود که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی روز سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ در کتابخانه مرکز شماره ۳ کانون کرج برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =