فراخوان بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی

«جهانبخش قنبری» با اشاره به اینکه جشنواره قصه گویی یکی از برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که همواره مورد استقبال گسترده قرار گرفته است گفت: فراخوان بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار «آینده ساختنی است» اعلام شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ،قنبری محورهای موضوعی جشنواره را «امیدها و آرزوها، شادی ها و غم ها» و « ایثار و از خود گذشتگی» دانست.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش های ملی، بین المللی، برترین قصه گوی کشور، قصه زندگی من و بخش پادکست برگزار می شود، ادامه داد: در بخش ملی اجرای زنده قصه گویی توسط دختران و پسران 12 تا 18 سال  و زنان و مردان 18 سال به بالا و همچنین مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها برگزار می شود.

این مقام مسئول بخش بین المللی را رقابت قصه گویان برگزیده کشور و قصه گویان حرفه ای سایر کشورها دانست و ادامه داد: بخش برترین قصه گوی کشور نیز رقابت مدرسان و قصه گویان حرفه ای با جایزه ویژه 30 میلیون تومانی است.

قنبری به بخش قصه زندگی من اشاره کرد و ادامه داد: تولید فیلم 90 ثانبه قصه گویی با تلفن همراه، من و کرونا و دیروز غرور آفرین، فردای افتخار آفرین بخش های قصه زندگی من هستند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی بخش پادکست را شامل قصه گویی، درباره قصه گویی و قصه های بومی و فولکلور دانست و اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند تا 15 خرداد ماه 1400 در سایت www.kanoonfest.ir   ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

وی دبیرخانه استانی این جشنواره را، اراک، خیابان ادبجو خیابان شهید رضایی واحد فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =