کد خبر: 304737
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
بازدید 159
معرفی بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی کانون به مدارس البرز

مربیان فرهنگی کانون در تعامل با کادر آموزشی مدارس بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را معرفی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون البرز، تعامل معلمان و دانش‌ آموزان با مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیر باز مورد توجه بوده و دانش آموزان ومعلمان آن‌ها  همواره در قالب طرح‌های مختلف از جمله«کانون – مدرسه»، «میهمانی گل‌ها» و ... به کتابخانه‌های  کانون مراجعه کرده و در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی آن  حضور یافته‌اند.

از زمان شیوع بیماری کرونا نیز این تعامل در استان البرز هم‌چنان با استفاده از بستر فضای مجازی مدارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه دارد و مربیان کانون فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود ر ا با توجه به مناسبت‌ها برای دانش‌آموزان اجرا می‌کنند.

هم‌زمان با انتشار فراخوان بیست و سومین جشنواره بین‌المللی کانون پرورش فکری نیز  مربیان فرهنگی کانون البرز با مراجعه حضوری به کادر آموزشی برخی از مدارس که به شکل محدود جهت پاسخ‌گویی دانش‌آموزان و خانواده‌ها حضور دارند و حضور در گروه‌های مجازی مدارس، دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف و معلمان را برای شرکت در این جشنواره راهنمایی کرده و بخش‌های مختلف آن را معرفی می‌کنند.

بر همین اساس زهرا مرادی مربی فرهنگی مرکز شماره 3 کانون کرج  و قصه‌گوی برگزیده با حضور در مدرسه«پاکان» و  خدیجه میرزایی، مربی فرهنگی مرکز شماره 4 کانون کرج  و از دیگر قصه‌گویان برگزیده جشنواره‌های پیشین درگروه‌های  مجازی مدارس «دخترانه شهید افضلی»،«فرهنگ»،«پایه چهارم زنگنه»،«پایه اول قتح المبین» حضور یافته و جشنواره بیست و سوم و به ویژه بخش‌های ملی، نود ثانیه‌ای و پادکست را  به دانش‌آموزان و اولیای تربیتی معرفی کردند.

لازم به توضیح است که دیگر مربیان فرهنگی سایر مراکز نیز فعالیت مشابهی را برای برخی مدارس استان انجام می‌دهند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به پایگاه اینترنتی kanoonfest.irجشنواره به نشانی  مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =