دومین جلسه فصلی مدیرکل کانون استان با موضوع پویش من قصه‌گو هستم برگزار شد

بهناز ضرابی‌زاده در دومین جلسه فصلی خود با کارکنان، ضمن تشکر و قدردانی از همکاران در تبلیغ و اطلاع‌رسانی بیست وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، نسبت به شرکت حداکثری مربیان و اعضا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، دومین جلسه فصلی مدیرکل کانون استان با همکاران سراسر استان، در فضای اسکای‌روم برگزار شد.
 موضوع و محور این نشست، تشریح بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و کارگاه‌های برخط فصل بهار بود.
ضرابی‌زاده در بخش اول سخنان خود ضمن تشکر از برگزاری پویش یک ماهه‌ی «من قصه‌گو هستم » نسبت به شرکت کلیه همکاران در این جشنواره تاکید کرد و از آنان خواست به طور گسترده در تبلیغ و اطلاع‌رسانی چگونگی برگزاری این جشنواره در سطح شهرستان خود، اهتمام ورزند.
وی هم‌چنین از مراکز شهرستان‌های تویسرکان، رزن و فرسفج که بهترین تبلیغ را در این مورد در سطح شهر داشتند قدردانی کرد و از دیگر همکاران در شهرستان‌ها خواست، ضمن تبلیغ برگزاری بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، گزارش اقدامات خود را به دفتر استان ارسال کنند.
مدیرکل کانون در بخش دوم صحبت‌های خود به برگزاری موفق کارگاه‌های تخصصی برخط فصل بهار اشاره کرد و ضمن تشکر و قدردانی از تلاش کلیه همکاران در سطح استان اعلام داشت: مراکز فرهنگی‌هنری شهرستان قروه درگزین و  شماره ۳ همدان از جمله مراکزی هستند که بیشترین ثبت‌نامی را در فصل بهار داشته‌اند.
 ‏گفتنی است کانون استان همدان در فصل بهار، با تشکیل ۳۵ کارگاه‌ تخصصی برای بیش از ۲۸۰ نفر از اعضای علاقه‌مند، کارگاه‌های نقاشی،سفالگری، آواشناسی، بازیگری، نقاشی روی شیشه و... را برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =