۳ عکاس کودک و نوجوان هرمزگانی برگزیده شدند

برگزیدگان فراخوان مهرواره منطقه‌ای عکاسی با موبایل با عنوان «من، یلدا و کرونا» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان، مهرواره منطقه‌ای عکاسی با موبایل با عنوان «من، یلدا و کرونا» برگزیدگان خود را شناخت.

با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره‌ی این ویروس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با هدف گسترش این فرهنگ و پاسداشت آیین‌های سنتی و تقویت هویت ملی و ایرانی این فراخوان را در آذر ۱۳۹۹، با هماهنگی ستاد کشوری، به استان‌های منطقه‌ی چهار کانون کشور شامل کرمان، یزد، خراسان جنوبی، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ارسال کرد.

در این مهرواره که به مناسبت شب یلدا و اهمیت آن در تاریخ و فرهنگ ایران به عنوان «من، یلدا و کرونا» نام‌گذاری شد و با توجه به دسترسی کودکان و نوجوانان به تلفن همراه، مقرر شد علاقه‌مندان عکس‌هایی را با متناسب با موضوع مهرواره به دبیرخانه‌ی آن در زاهدان ارسال کنند که در پی آن ۳۸۰ عکس به واحد آفرینش‌های هنری استان رسید.

در بخش داوری آثار نیز مامک یحیی‌پور، رییس گروه هنرهای تجسمی کانون کشور و لیلاسادات خوانساری، کارشناس هنری کانون استان همدان پس از بازبینی عکس‌ها برگزیدگان این مهرواره را اعلام کردند.

براساس اعلام داوران این مهرواره، سدنا سهرابی عضو کانون جاسک و امیرعلی قنبری از کتابخانه پستی میناب در گروه سنی نوخوان و نونهال به عنوان برگزیدگان این مهرواره منطقه‌ای معرفی شدند.

در گروه سنی نوجوان نیز هیات داوران زهرا خدادوست از کانون فین را به عنوان برگزیده اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =