تقدیر فرماندار ویژه‌ی زابل از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

فرماندار ویژه‌ی زابل در دیدار با تعدادی از مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زابل از تلاش‌های کانون برای پرورش نسل آینده‌ساز کشور قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، تعدادی از مربیان و اعضای مراکز حوزه‌ی سیستان با فرماندار ویژه‌ی زابل و معاون استاندار دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار زابل جلسه را با گفت‌وگو با اعضای نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو زابل آغاز کرد و از بخشی از فعالیت‌های مجازی کانون آگاهی یافت.

عباسعلی ارجمندی در ادامه ضمن ابراز قدردانی از کار مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، لازمه‌ی فعالیت و ارایه‌ی خدمت در این سازمان را «عشق» دانست و عنوان کرد: شناختن استعدادهای کودکان و نوجوانان و آماده کردن آنان برای آینده‌ی کشور، خدمت ارزشمندی است که کانون و مربیان آن سهم عمده‌ای در انجام این امر مهم دارند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان سپس با اشاره به حضور مربیان و اعضای کانون در برنامه‌ها و مناسبت‌های گوناگون شهر، گفت: این حضور موثر نشان از پویایی کانون دارد و می‌توان امیدوار بود تعداد بیشتری از کودکان و نوجوانان از این خدمات استفاده کنند.

گفتنی است همکاران حاضر در این نشست نیز گزارشی از فعالیت‌های کانون در دوران همه‌گیری بیماری کرونا ارایه دادند و فرماندار ویژه زابل در پایان با اهدای لوح و جایزه از حاضران تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =