پیام تبریک مدیرکل کانون استان به مناسبت فرار رسیدن روز معلم

فرزاد رحیمی ،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و محمد مردانی مدیر کانون زبان استان در پیامی ۱۲ اردیبهشت ماه ، سال روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام شامخ معلم را به جامعه فرهنگی استان به ویژه مربیان زحمتکش کانون تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و محمد مردانی مدیر کانون زبان ایران  در پیامی ۱۲ اردیبهشت ماه ، سال روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام شامخ معلم را به جامعه فرهنگی استان به ویژه مربیان و مدرسان زحمتکش کانون تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بزرگترین برنامه پیامبران الهی، دعوت انسان به نور و رستگاری در سایه بندگی خداوند متعال بوده است. بی شک،آموزگاران نیز برای دعوت به خدا و تربیت مردم برای حرکت در مسیر کمال ، شایسته ترین افراد هستند .

اینجانب فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان و معلمان پر تلاش و دلسوز استان تبریک عرض نموده و برخود واجب می‌دانم به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" و به افتخار جایگاه رفیع معلمی مراتب سپاس، تقدیر و تشکر خویش را از همکاری، همراهی و تلاش‌های دلسوزانه کلیه فرهنگیان و همه مسئولین و عزیزانی که در این عرصه مهم و حیاتی ما را مدد می‌رسانند به عمل آورم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =