کد خبر: 304889
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
بازدید 41
ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت هفته معلم در کانون البرز

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز برنامه‌های هفته معلم را به صورت مجازی اجرا می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز مراکز این اداره کل در کرج و هشتگرد فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای روز و هفته معلم  تدارک دیده و در کانون مجازی، شبکه‌های مجازی مدارس و دیگر بسترهای مجازی برای مخاطبان به اشتراک می‌گذارند.

معرفی وقایع و بیان علت نام‌گذاری روز معلم، معرفی شخصیت شهید مطهری و آثار ارزنده ایشان، روخوانی بخش‌هایی از کتاب «داستان راستان» معلم شهید استاد مطهری، نمایش فیلم زندگی نامه این شهید بزرگوار از برنامه‌هایی هستند که از ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ هم زمان با روز بزرگداشت مقام معلم تا پایان هفته در مرکز فرهنگی، هنری کانون در هشتگرد اجرا می‌شوند.

ساخت نماهنگ‌های مختلف  شعرخوانی و  قصه‌گویی از فعالیت‌های مرکز ۴ کرج در این ایام بود .

در گروه مجازی کتابخانه سیار با عنوان «پیک یار مهربان» نیز هم‌زمان با روز معلم ویژه برنامه‌ای با همین عنوان برگزار و اعضای این گروه با زندگانی شهید مطهری آشنا شده و فعالیت‌های مختلفی مانند شعرخوانی،ساخت نماهنگ و پادکست توسط مربیان و اعضا اجرا شد .

لازم به توضیح است که دیگر مراکز کانون در استان نیز فعالیت‌های مشابهی را در این ایام انجام داده و به صورت غیر حضوری اعضا و دانش آموزان را با جایگاه رفیع و مقام ارزنده معلمان آشنا می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =