امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر همان آموزش مهارت خوب و درست زندگی کردن است

نشست مشترک دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان و مدیرکل کانون گلستان به‌منظور بررسی همکاری‌های مشترک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب در این نشست با اشاره به اهداف پرورشی این نهاد فرهنگی گفت: کانون با انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی‌، هنری، ادبی، علمی و اسلامی به‌دنبال ارتقای مهارت‌های مثبت اجتماعی برای نسل آینده ساز جامعه است و با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» و « آینده ساختنی است» تلاش می کند تا به استعدادها و توانمندی‌های کودکان و نوجوانان فعلیت ببخشد.

مدیرکل کانون گلستان با اشاره به ضرورت هم‌افزایی انجام کارهای فرهنگی توسط دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: آموزش و نهادینه کردن فرهنگ ایرانی-اسلامی از طریق فعالیت‌های جذاب، پرنشاط و با روش‌های غیرمستقیم به کودکان و نوجوانان یکی از مهمترین اقدامات مربیان توانمند کانون پرورش فکری است که می‌توان با همکاری دستگاه‌های همکار این موضوع را گسترش داد.

انعقاد تفاهم نامه با ستاد امر به معروف و نهی از منکر از دیگر موضوعاتی بود که توسط مدیرکل کانون گلستان در این نشست مطرح شد.

در این نشست دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان ضمن خرسندی از توجه کانون به مسائل مهم تربیتی، یکی از وظایف این ستاد را هماهنگی و همراهی دستگاه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: نگرش پیرامون مسائل مختلف در هر جامعه‌ای نیازمند آموزش و فرهنگ‌سازی صحیح در آن حوزه است.

یاسر قزوهی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسان و مربیان کانون در راستای احیای فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: معتقدیم برای اثرگذاری بیشتر باید برنامه‌ریزی و فعالیت‌ها را از سنین پایه آغاز نماییم.

در این دیدار که با حضور حمید عنصری زاده، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر کانون استان و معاون رسانه، فرهنگ‌سازی و آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر همراه بود، مقرر شد جلسات تکمیلی در خصوص عقد تفاهم‌نامه به منظور نحوه‌ی دقیق مشارکت هر یک از طرفین برنامه‌ریزی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =