کد خبر: 305052
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
استمرار نشست‌ تخصصی انجمن هنرهای نمایشی کانون استان اردبیل

هشتمین نشست تخصصی انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری استان اردبیل با موضوع «نمایش خانگی» با حضور اعضا و مربیان در روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این نشست داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان اردبیل به عنوان کارشناس برنامه حضور داشت و با توجه به شرایط کنونی و مجازی بودن فعالیت‌ها، در خصوص اهمیت نمایش و ادامه روند این فعالیت در مراکز استان با شرکت‌کنندگان به گفتگو پرداخت.

علومی در مباحث مطرح‌شده، به برخی از تکنیک‌های نمایش خانگی با استفاده از ابزار، درام و نمایشنامه و نیز استفاده از موضوع‌های روز در آن، ارتباط مربیان و اعضا در طی روند اجرای نمایش در خانه  و از همه مهم‌تر، تشویق اعضا به اجرای نمایش‌های خانگی اشاره کرد.

در ادامه‌ی نشست، اعضا و مربیان سوالات و پیشنهادهای خود را در خصوص اجرای اصولی نمایش خانگی مطرح و با یکدیگر تبادل‌نظر کردند.

گفتنی‌است کارشناس برنامه در راستای مطالب مطروحه در جلسه، لزوم  برگزاری یک دوره تخصصی در خصوص «نمایش سایه‌ای با دست» را یادآور شده و با موافقت اعضا موضوع جلسه آینده انجمن انتخاب شد که زمان برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =