چهار عنوان کتابِ مجموعه‌ی «چهل قصه» منتشر شد

چهار عنوان کتابِ مجموعه‌ی «چهل قصه» ویژه گروه‌های سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگ‌سال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه منتخب بازنویسی شده از قصه‌های کهن، افسانه‌ها، روایت‌های آشنا و مثل‌ها و متل‌ها برای تمامی اعضای خانواده‌ در قالب دو بسته‌ی جداگانه تولید شده است.

بر همین اساس در بسته‌ی نخست آن لوح فشرده تصویری به همراه مجموعه چهار جلدی کتاب «چهل قصه» قرار دارد و در بسته‌ی دوم لوح فشرده تصویری همراه با عروسک کلاغ (نماد جشنواره قصه‌گویی کانون) عرضه شده است.

بر اساس این گزارش در این مجموعه که به همت انجمن قصه‌گویی کانون گردآوری شده، تلاش بر این بوده است تا علاوه بر ارایه‌ی قصه‌های نام‌آشنا در یک بسته‌ی واحد، نسبت به آشنایی مخاطبان و خانواده‌ها با هنر قصه‌گویی، واژگان و ادبیات این ابزار ارتباطی و تربیتی، گامی هر چند کوچک برداشته شود.

این مجموعه را محمدرضا شمس، علی خانجانی و افسون امینی گردآوری و لاله ضیایی و الهه بهین آن را تصویرگری کرده‌اند.

لوح‌های فشرده نیز حاوی فیلم قصه‌گویی شماری از چهره‌های آشنای سینما، تلویزیون، رادیو، ادبیات کودک و نوجوان و مربیان و کارشناسان کانون است که داخل این بسته‌ها قرار می‌گیرد.

بر اساس این خبر، هر یک از کتاب‌های این مجموعه با شمارگان ۳هزار و ۵۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.

یادآوری می‌شود کتاب‌های چهل قصه‌ی «خردسال» در ۸۰ صفحه، «کودک» در ۱۰۴ صفحه، «نوجوان» در ۹۶ صفحه و «بزرگسال» در ۹۶ صفحه منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند «چهل قصه» را از فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir و مراکز عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با قیمت ۱۰۰هزار تومان خریداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =