پیام تبریک مدیرکل کانون استان اردبیل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل هم‌زمان با «۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» گفت: روابط عمومی‌ها رکن مهم در دستیابی به اهداف سازمانی و موفقیت‌های شایان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده با تبریک این مناسبت گفت: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری‌های سازمانی شایان توجه بوده و به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

احدزاده بابیان اینکه جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و همگرایی دانش‌ها، نقش پراهمیت بوده و در موفقیت سازمانی مؤثر و نقش‌آفرین است، خاطرنشان کرد: ۲۷ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در ایران؛ فرصت و بهانه‌ای است تا جایگاه ارزشمند و کارکردهای روابط عمومی بیش ازپیش موردتوجه و تقدیر قرار گیرد.

مدیرکل کانون استان اردبیل با اشاره به پیشتازی روابط عمومی‌ها در عصر ارتباطات، از عوامل موفقیت و تداوم توفیق سازمانی سخن به میان آورد و گفت: روابط عمومی مدون و برنامه‌ریزی‌شده، ابزار مهمی برای توسعه مدیریت ارتقایی با توجه و تمرکز به این اصل که رسالت روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر و از همه مهم‌تر لحاظ منافع سازمانی می‌باشد.

او ادامه داد: توجه ویژه به جایگاه این نهاد و تغییر نگرش به کارکردهای روابط عمومی در قیاس با دهه‌های گذشته، می‌تواند گام‌های مهمی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی بردارد که چنین نگرشی نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها به عنوان چشم گوش سازمان‌ها خواهد بود.

زعفر احدزاده در خاتمه به اهمیت ارتباطات و روابط عمومی در نهادی همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره‌کرده و افزود: بی‌شک اهمیت عنصر ارتباط و اطلاع‌رسانی مناسب می‌تواند هم در معرفی شایسته این نهاد مؤثر باشد و هم در ترغیب و تشویق نسل کودک و نوجوان در برخورداری از خدمات این نهاد فرهنگی پایه نقش‌آفرینی کند.

شایان‌ذکر است، زعفر احدزاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل  در مراسم ویژه‌ای به همین مناسبت، با اهدای لوح سپاس از ایرج حسینی کارشناس روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون استان به جهت تلاش‌های ارزشمند در حوزه ارتباطات و ارتقا فرهنگ‌سازمانی تقدیر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =