کارگاه تخصصی «پادکست قصه‌گویی» در خوزستان

واحد آموزش و پژوهش و انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، کارگاه تخصصی «پادکست قصه‌گویی» را خردادماه سال جاری، به صورت الکترونیکی (lms) برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این دوره آموزشی ۵ ساعت، ویژه مربیان مسئول و مربی امور فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان خوزستان است که طی ۱۰ تا ۱۱ خردادماه، در دو روز از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۳۰ در سامانه khz.kpf.ir اجرا خواهد شد..

این کارگاه تخصصی با هدف آشنایی با پادکست، تولید و بارگذاری آن در راستای برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی به صورت الکترونیکی (lms) برگزار می‌شود.

محوریت اصلی این دوره تخصصی از سوی برگزارکنندگان آن، آشنایی با تاریخچه، تعاریف، انواع، مراحل ساخت یک پادکست، همچنین تفاوت پادکست با برنامه‌های رادیویی، تعریف پادکست قصه‌گویی، کار با نرم‌افزار (Adobe Audition) و تولید پادکست عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، مسئولیت کارگاه تخصصی «پادکست قصه‌گویی» به بهرام یارزاده دهکردی، مدرس، نویسنده و سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان خوزستان واگذار شده است.

گفتنی است؛ مربیان شرکت‌کننده در این کارگاه ۵ ساعته در صورت قبولی در آزمون پایان دوره از سوی مرکز آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدرک معتبر دریافت خواهند کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =