تمدید ثبت نام برای حضور در مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی

مدیر کل استان در دومین مصاحبه زنده تلویزیونی خود با شبکه سهند با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌کویی اشاره و از علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستان آذربایجان شرقی،علی بینش در این برنامه تلویزیونی که به صورت زنده از محل مجتمع کانون تبریز پخش شد: با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌کویی تا ۳۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ از تمامی علاقه‌مندان به فعالیت‌ قصه‌گوئی خواست تا در این رویداد فرهنگی مشارکت نمایند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره و گروه‌بندی مخاطبان برای حضور در این رویداد فرهنگی تاکید کرد: نوجوانان، والدین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها مخاطبان اصلی این جشنواره هستند.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش‌های ملی و بین‌المللی، قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، قصه‌گوی برتر و پادکست برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به این فعالیت فرهنگی می‌توانند با ثبت نام در سایت جشنواره به آدرس kanoonfest.ir پس از ثبت‌نام، قصه‌ای خود را بارگذاری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =