تسریع در فعالیت‌های عمرانی و تجهیز مراکز کانون آذربایجان شرقی

در آستانه تابستان و با هدف تسهیل در برنامه‌های فرهنگی هنری فعالیت های عمرانی و تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز کانون استان به خدمات مجازی و آنلاین در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این اقدامات از ابتدای سال ۹۹ تاکنون مشتمل بر رنگ‌آمیزی، تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات مورد نیاز برای آغاز فعالیت‌های مجازی و آنلاین صورت گرفته و هم اکنون نیز در آستانه فصل تابستان و برنامه‌های مرتبط با اوقات فراغت با سرعت بیشتری در حال انجام است.

گفتنی است این اقدامات در حالی در حوزه معاونت اداری مالی استان انجام گرفته است که بخش مهمی از فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون به جهت شرایط کرونایی و در فضای مجازی و و از طریق کارگاه‌های آنلاین تخصصی و عمومی برگزار می‌شود.

 تجهیز کتابخانه سیار روستایی چاراویماق که خودرو آن به دست بنیاد علوی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واگذار شده از دیگر اقدامات است که آخرین مراحل آن در حال اجراست.

چارایماق، هشترود، میانه، مهربان، سراب، اهر، مرند، هادیشهر، شبستر، عجبشیر، بناب، آذرشهر، مراغه، بستان‌آباد، کلیبر، ورزقان و تبریز از جمله شهرهای هستند که برخی از این اقدامات در آن صورت گرفته است.

 تبدیل وضعیت و بهینه‌سازی سیستم‌های گرمایشی جهت صرفه جویی در مصرف انرژی این مراکز نیز از جمله اقداماتی است که در اولویت فعالیت‌های عمرانی استان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =