«کارگاه‌های تابستان و جشنواره قصه‌گویی» موضوع نشست فصلی مسوولان مراکز کانون گلستان

در نشست فصلی مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان، چگونگی برگزاری کارگاه‌های تابستان، جشنواره قصه‌گویی و امور جاری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان،  نشست فصل بهار مربی مسوولان مراکز فرهنگی هنری کانون روز۲۴ خرداد ۱۴۰۰  به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه محبوبه رجب نسب ضمن عرض تبریک دهه کرامت و روز دختر، با توجه به در پیش‌رو بودن انتخابات، از همه همکاران برای شرکت در این فریضه ملی دعوت کرد.

مدیرکل کانون گلستان همچنین از تلاش تمامی همکاران و مدرسان کارگاه‌های مجازی در جهت پیشبرد اهداف کانون با توجه به شرایط شیوع بیماری کانون در بستر مجازی تقدیر و تشکر کرد و از آنها خواست تا با هماهنگی کارشناسان مربوطه در ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های کانون بر اساس شاخص‌های ارزیابی تلاش مضاعفی داشته باشند.

رجب نسب در ادامه صحبت‌های خود بر تعامل مسوولان مراکز با فرمانداران شهرستان‌ها و دریافت اعتبارات عمرانی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات جدی کانون در سال جدید، افزایش بهره‌وری و رسیدن به منابع مالی جدید است، گفت: درآمدزایی در مراکز فرهنگی هنری از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا از همه مسوولان می‌خواهم تا برای این امر مهم برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

او در انتهای صحبت‌های خود جشنواره قصه‌گویی را بسیار مهم تلقی کرد و از مربیان خواست تا در خصوص جمع‌آوری و بارگزاری قصه‌ها در فرصت باقیمانده تسریع نمایند.

در ابتدای این نشست الهه مقصودلو به شرح کارگاه‌های برخط پرداخت و شرایط برگزاری کلاهای حضوری در تابستان را برای مسوولان شرح داد.

جدیت در بارگذاری فیلم‌های قصه‌گویی و گزارش بودجه‌های تخصیص فرمانداری‌ها به کانون مواردی بود که توسط معاون فرهنگی‌اجرایی در این نشست مطرح شد.

محمدحسین منتظری کارشناس مسوول فرهنگی‌هنری و ادبی کانون نیز در صحبت‌هایی کوتاه به برنامه‌های ۱۴۰۰، رعایت شیوه‌های بهداشتی در برگزاری کارگاه‌های حضوری، سامانه KPF و نواقص آن و ... پرداخت.

در این نشست همچنین مریم آریافر کارشناس فرهنگی، ماتیا فدایی کارشناس مسوول امور اداری، زیداله رحمانی کارشناس ارزیابی‌‎عملکرد و سید احسان مسلمی کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی کانون گلستان نیز به ارایه مطالبی در حوزه خود با مسوولان مراکز کانون کردند.

مسئولین مراکز نیز به بیان دیدگاه های خود در باب مسائل پیش رو در مورد تشکیل کارگاه‌های مجازی و فعالیت‌های انجام شده در مراکز خود پرداختند. و کارشناسان مربوطه به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =