تابستان آیینه‌ی تمام‌نمای فعالیت‌های کانون است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان تابستان را آیینه‌ی تمام‌نمای فعالیت‌های کانون دانست و گفت: ارایه‌ی فعالیت‌های موثر به مخاطبان در کنار ذهن خلاق مربیان می‌تواند دریچه‌های جدیدی را به روی مخاطبان بگشاید و بر تاثیر فعالیت‌ها بیفزاید

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، معصومه هادی در نشستی مجازی با همکاران کانون استان با اشاره به فرارسیدن تابستان و ادامه همه‌گیری بیماری کرونا، تصمیم‌گیری منطقی برای بازگشایی مراکز کانون را منوط به همکاری و هماهنگی با ستاد کرونا در هر شهر استان عنوان کرد.
وی در ادامه یادآور شد: یک مربی موفق  برای اطمینان از حاصل فعالیت‌ها و خدمات خود در مسیر پرورش صحیح نسل آینده‌ساز کشور باید شرایط جامعه را در ابعاد گوناگون بشناسد و بر اساس آن برای مخاطبان خود برنامه‌ریزی و برای این که فعالیت‌های موثری را در حوزه‌ی پرورش اعضا ارایه دهد، به توانایی‌ها، استعدادها، علاقه‌مندی‌ها و امکانات بچه‌ها اشراف داشته باشد.
«آگاهی از مسایل روز جامعه» از جمله ویژگی‌های یک مربی موفق از نظر مدیرکل کانون است که به‌گفته‌ی معصومه هادی مستلزم شناخت بیشتر وی از شرایط جامعه در ابعاد گوناگون است تا بتواند با برنامه‌ریزی صحیح و انتخاب فعالیت‌ها و خدمات مناسب برای پرورش صحیح نسل آینده‌ساز کشور اقدام کند و به نتیجه‌ی کار خود اطمینان داشته باشد. 
هادی در بخش دیگری از سخنانش در این نشست بر اهمیت «رشد شاخص‌های مراکز فرهنگی‌هنری» تاکید کرد و  گفت: با توجه به شناختی که از بافت فرهنگی، اجتماعی و شاخص‌های گوناگون یک منطقه وجود دارد، ضروری است مراکز فرهنگی‌هنری کانون تلاش‌های بیشتری را در زمینه جذب و پایدارسازی اعضا و انجام فعالیت‌های گوناگون داشته باشند تا بتوانند با فراهم کردن شرایط مطلوب، همراه با رشد شاخص‌های تعریف شده، بر فرهنگ مردم منطقه تاثیر مثبت بگذارند.
«کانون زبان ایران» محور دیگر سخنان وی بود  که در این بخش گفت: کانون زبان موسسه‌ای خارج از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیست و برای استفاده‌ی بهینه از این ظرفیت ضروری است هر مرکز فرهنگی‌هنری یک مرکز کانون زبان هم باشد.
او که ریاست کانون زبان ایران در زاهدان را هم برعهده دارد، هم‌چنین عنوان کرد: این مجموعه یک بنگاه اقتصادی نیست که تنها وجهه‌ی اقتصادی داشته باشد و کیفیت ارایه‌ی خدمت در کانون زبان از لحاظ علمی و بنیادی و استانداردهای آن بسیار متفاوت با دیگر مراکزی است که جنبه‌های اقتصادی آن برای موسسان از اولویت بیشتری برخوردار است.
 وی با بیان اهمیت شناساندن این ظرفیت علمی و فرهنگی، به مخاطبان، این موضوع را رسالت همه‌ی همکاران دانست تا با آگاهی‌بخشی، افراد بیشتری را برای بهره‌مندی از این ظرفیت ترغیب و تشویق کنند.
مدیر کل کانون استان همچنین بر اهمیت شرکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات پیش رو و تشویق دیگران برای شرکت در این رویداد ملی تاکید کرد.
وی در پایان از طراحی یک مسابقه عکاسی در این زمینه خبر داد و گفت: در این مسابقه‌ی عکاسی با عنوان «رای می‌دهیم برای ساختن آینده» کارکنان، مربیان و اعضا می‌توانند پس از حضور در پای صندوق‌های رای همراه با خانواده‌ی خود از این لحظه‌ی تاریخی عکس بگیرند و با ارسال آن در مسابقه شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =