سومین جلسه شورای فرهنگی کانون استان اردبیل تشکیل شد

سومین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان اردبیل، یک‌شنبه سی‌ام خردادماه در دفتر مدیرکل تشکیل شد و شرکت‌کنندگان در جلسه با موضوع «آسیب‌های اجتماعی» به تبادل‌نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، سومین جلسه شورای فرهنگی کانون استان اردبیل با موضوع بررسی برنامه‌های اجراشده با موضوع آسیب‌های اجتماعی در سال ۱۳۹۹ و پیش‌بینی برنامه‌ها در سال۱۴۰۰ برگزار شد.

در این جلسه در خصوص برگزاری کارگاه‌های حال خوش زندگی، اجرای فعالیت‌های مختلف در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهری، کارگاه‌های آشنایی با حقوق شهروندی، اجرای مسابقه‌های ادبی و هنری و امداد فرهنگی در مناطق حاشیه شهری، بحث و تبادل‌نظر شد.

هم‌چنین، کارشناسان حوزه‌های مختلف گزارشی از اجرای برنامه‌های مختلف با موضوع «آسیب‌های اجتماعی» در سال ۱۳۹۹ و پیش‌بینی برنامه‌ها در سال جاری را ارایه کردند.

بر همین اساس، برگزاری کارگاه‌های مختلف حال خوش زندگی در طول سال و به‌طور مستمر، اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهری توسط کتابخانه‌های سیار با همکاری نهادی‌های تسهیل‌گری، برگزاری کارگاه‌های آشنایی با حقوق شهروندی ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه‌های ادبی و هنری ویژه اعضای فراگیر، خدمت‌رسانی پیک امداد فرهنگی ویژه کودکان کار و حاشیه شهری؛ ازجمله مصوبه‌های جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =