درخشش عضو های کانون در مهرواره "یک وعده لبخند"

پرنیان انصاری عضو نونگاه و مهدیه باقری عضو نوجوان کانون پرورش فکری استان چهارمحال و بختیاری در مهرواره کشوری "یک وعده لبخند " به عنوان برگزیده شناخته شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، این مهرواره با موضوع‌های مختلف کنترل وزن و چاقی کودکان و نوجوانان گروه‌های سنی نونگاه(۱۲+) و نوجوان(۱۵+) در زمان شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

براساس این خبر،  پرنیان انصاری از مرکز فرهنگی هنری ---- و  مهدیه باقری از مرکز فرهنگی هنری -------  دو عضو نوجوان و نونگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری هستند که به عنوان برگزیده بخش داستان این مهرواره معرفی شدند.
«توجه به عناصر و ساختار داستان، هم‌چنین به‌کارگیری صحیح شگردهای طنز و ارتباط اثر با موضوع‌های اعلام‌شده در فراخوان، از جمله ملاک‌های داوری در بخش «داستان» بود.
در عین حال بر اساس فراخوان مهرواره، حداکثر ۵۰۰ کلمه برای «داستان  کوتاه» اعلام‌شده بود ولی با توجه به کیفیت خوب آثار و بنا به تصمیم هیات داوران، آثاری که تا ۷۰۰ کلمه بودند نیز در انتخاب پایانی مورد توجه و ارزیابی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =