کد خبر: 305836
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
بازدید 303
کارگاه مجازی آموزش کاردستی به توان یابان در کانون البرز

 نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال توان‌یاب و دارای نیازهای ویژه می‌توانند در کارگاه کاردستی مجازی ویژه ترم تابستان  حضوریابند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان البرز، اولین کارگاه ویژه توان‌یابان در بخش غیر حضوری برای نوجوانان با نیازهای ویژه  در استان البرز راه‌اندازی شده است.

نداساعی مربی فرهنگی مرکز شماره ۳ کانون کرج و مدرس این کارگاه ضمن اعلام این خبر افزود هدف از برگزاری کارگاه ویژه نوجوانان توان‌یاب بالا بردن اعتماد به نفس و افزایش آگاهی این عزیزان نسبت به توانمندی‌های خودشان است. 

ساعی افزود تمامی نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال در گروه‌های نونگاه و نوجوان که دارای معلولیت ذهنی و اختلالات گفتاری و شنیداری هستند، می توانند  برای حضور دراین فعالیت ثبت نام کنند.

لازم به توضیح است این کارگاه از ۲۱ تیر آغاز شده و تا ۸ شهریور ۱۴۰۰ هر هفته یک جلسه و در روزهای دوشنبه برگزار خواهد شد.

ساخت کاردستی های کاغذی مانند عروسک‌های بادبزنی و انگشتی،  نشانگر کتاب، کارت تبریک‌های کاغذی و لیوان‌های عروسکی با  استفاده از مقوا، چسب و قیچی در هشت جلسه انجام خواهد شد.

علاقه مندان به ثبت‌نام در این کارگاه جهت اطلاعات بیشتر به پایگاه ثبت نام کارگاه‌های مجازی کانون البرز به نشانیAlborz.kpf.ir/kargah مراجعه کرده و یا با شماره ۳۴۰۹۰۸۹۰ داخلی ۱۳۰ کتابخانه مرکز شماره ۳ کانون کرج تماس حاصل کنند.

لازم به توضیح است مرکز مجتمع  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به عنوان تنهامرکز فراگیر که برای استفاده‌ی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در نظر گرفته شده است پس از پایان دوران کرونا در شرایط حضوری مانند گذشته به این دسته از مخاطبان خدمت ‌رسانی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =