تجلیل رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی  از کارشناس روابط عمومی البرز

رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر کل امور استان‌های این سازمان در البرز از تلاش های کارشناس روابط عمومی کانون تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان البرز حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی این تجلیل را به سبب  تلاش‌های ویژه و اجرای  فعالیت‌های مطلوب کانون استان البرز در  چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام داده است .

دربخش‌های از  متن این لوح خطاب به اعظم ذوالفقاری، کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز آمده است:

در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم آگاه و بصیر استان البرز همگام و همدل با ملت غیور ایران اسلامی حضوری پر شور و بی نظیر در ایام الله دهه فجر داشته و با نمایش وحدت و شور و شعور انقلابی، آرمان‌های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظل العالی) را به نمایش گذاشتند.

از این رو به پاس ارج نهادن به تلاش‌های خالصانه حضرتعالی و همکاران محترم‌تان وظیفه خود می‌دانم مشارکت‌تان را در خلق این حمااسه ملی و بی نظیر در اجرای مطلوب برنامه‌های ایامالله دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی تقدیر و تشک رنمایم  لازم به توضیح است این لوح و هدیه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰در ششمین نشست شورای فرهنگی و توسط مدیر کل کانون البرز به این کارشناس هدیه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =