کد خبر: 305882
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
فراخوان سومین مهرواره شعر آفرینش کانون منتشر شد

فراخوان سومین مهرواره شعر آفرینش ویژه‌ی اعضای انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده ساختنی است» منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهرواره، هم‌نشینی اعضای برگزیده کانون و فرصتی برای تبادل تجربه‌های نوجوانی و یادگیری گروهی و مشاهده مشارکتی اعضای نوجوان و ارشد کانون است که از درون کارگاه‌های متنوع ادبی و هنری برخاسته‌اند تا در این رویداد غیررقابتی گردهم ‌آیند و آثار خلاق خود را ارایه ‌کنند.
نخستین و دومین مهرواره شعر آفرینش با حضور اعضای برگزیده‌ی انجمن‌های ادبی سراسر کشور در سال‌های 97 و 98 برگزار شد و اکنون انجمن شاعران نوجوان کانون، سومین مهرواره شعر آفرینش را در سال 1400 برگزار می‌کند.
براساس این فراخوان علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند با موضوع «آزاد» و در بخش ویژه با عنوان «شعر طنز» در تمامی قالب‌های شعر فارسی آثار خود را ارایه کنند.
در عین حال بر اساس ویژگی‌های ساختاری و اجرایی مهرواره، اعضای ۱2+ سال (نونگاه) و 15+ سال (نوجوان) و اعضای ارشد ۱۸ تا ۲2 سال که عضو پایدار و فعال انجمن ادبی استان‌ها باشند و در نشست‌های انجمن در سال ۹9 حضور و مشارکت مستمر داشته‌اند، می‌توانند در این مهرواره شرکت کنند.
هم‌چنین اعضای انجمن باید تاکنون دست‌کم 5 اثر فاخر خلق کرده باشند که به تایید مربیان و کارشناسان ادبی استان رسیده باشد.
بر همین اساس علاقه‌مندان تا 15 مرداد 1400 فرصت دارند تا آثار خود را از طریق سامانه اداری کانون به مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری (دبیرخانه مهرواره شعر آفرینش) کانون ارسال کنند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۵۴۸۶۶ و ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۸ تماس بگیرند.
دبیرخانه‌ی سومین مهرواره شعر آفرینش در تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.

فراخوان سومین مهرواره شعر آفرینش کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =