تجلیل از عضو کانون سیستان و بلوچستان در ویژه‌برنامه‌ی گرامی‌داشت شهدای مبارزه با مواد مخدر

طناز سربیشه‌ای فرزند شهید والامقام سربیشه‌ای و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان از سوی استاندار و فرمانده سپاه قدس استان مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، از عضو کانون استان و فرزند شهید راه مبارزه با مواد مخدر تجلیل شد.

در این ویژه‌برنامه، که هم‌زمان با هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، از طناز سربیشه‌ای، فرزند شهید با حضور مدیرکل کانون و جمعی از مسئولان استانی تحلیل شد.

طناز در دل‌نوشته‌ی خود، که در هنگام دریافت لوح قرائت کرد، به عظمت کار و راه پدر و هم‌رزمان شهیدش اشاره کرد که برای امنیت و سلامتی کشور جان خویش را فدا کردند و در پایان با بیان دلتنگی‌هایش برای پدر، احساسات حاضران را برانگیخت.

گفتنی است در سال‌های اخیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اجرای برنامه‌ها و ویژه‌برنامه‌های گوناگون، برگزاری مهرواره، امضای تفاهم‌نامه، برپایی کارگاه‌های آموزشی و دعوت از کارشناسان فعالیت‌های وسیعی را در زمینه‌ی آگاهی‌بخشی، هم در بخش همکاران و هم در بخش اعضا، انجام داده به طوری که در این حوزه در میان سازمان‌ها و نهادهای شناخته شده در سطح استان است.

در بخشی از دلنوشته‌ی طناز می‌خوانیم:

پدر جان! تو شهید راه مبارزه با مواد مخدر شدی تا به همه بگویی مواد مخدر دشمن ماست.

بابای خوبم، بابای دورم، تو که می‌خواستی به مردم و جامعه کمک کنی تا سالم بمانند... پس چرا اشرار ترا از ما گرفتند، چرا کاری کردند که من دیگر پدر نداشته باشم.

بابای خوب و مهربانم نمی‌دانی چقدر دلم برایت تنگ شده است این روزها از تو برایم فقط یک قاب عکس مانده که همیشه لبخند می‌زند و خاطراتی که با یادآوری‌اش اشک‌هایم جاری می‌شود و پنجشنبه‌هایی که مادر می‌گوید پیش تو می‌آییم اما تو نیستی. 

فقط یک سنگ مستطیل‌شکل و باز هم قاب عکسی از تو که لبخند می‌زند...

پدر جان آیا می‌شنوی چه می‌گویم؟ می‌دانم که می‌شنوی دوست داشتم در کنارم باشی تا در آغوش پدرانه‌ات آرام بگیرم، برایت از درد دل‌هایم بگویم؛ از بی کسی‌هایم ازغصه‌هایم؛ از دلواپسی‌هایم؛ از آرزوهایم...

دلم می‌خواهد سر بر زانویت بگذارم برایت حرف بزنم و تو برایم قصه بگویی... 

بابای مهربانم می‌دانم که در آسمان هستی و مرا میبینی به من بگو وقتی دلتنگت می شوم چه کنم...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =