هنرنمایی شاهنامه‌خوانان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در پارک علم و فناوری زاهدان

اعضای شاهنامه‌خوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با حضور در پارک علم و فناوری زاهدان و اجرای برنامه در جمع فعالان عرصه‌ی پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی هنرنمایی کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اعضای هنرمند کانون استان با هنرنمایی در ویژه‌برنامه‌ی هفته مبارزه با مواد مخدر خوش درخشیدند.
با توجه به فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر، ویژه‌برنامه‌ای در پارک علم و فناوری زاهدان با حضور دستگاه‌های فعال و سازمان‌های مردم‌نهاد در امر پیشگیری، درمان و مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با توجه به فعالیت‌های خود در این عرصه حضوری موثر در رویداد فوق داشت.
در این روز، هم‌چنین، گروه شاهنامه‌خوانی، متشکل از اعضای کانون، با اجرای زیبای بخشی از کتاب ماندگار شاهنامه، تحسین حاضران را برانگیخت به گونه‌ای که مسئولان حاضر در برنامه، از جمله استاندار، از اعضای هنرمند کانون تجلیل کردند.
گفتنی است کانون از جمله دستگاه‌های فعال در عرصه‌ی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان است که در سال گذشته با انجام دو تفاهم‌نامه در زمینه مهرواره قصه‌گویی «یاریگران زندگی» و برگزاری نمایشگاه سیار پیشگیری با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همکاری داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =