عضو مرکز مجتمع کانون برگزیده مرحله استانی پنجمین  جام باشگاه‌های کتابخوانی  البرز

«ریحانه آذر دانش»، عضو کودک مرکز مجتمع کانون کرج در مرحله استانی پنجمین جام باشگاه های کتابخوانی البرز برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز،  این عضو  برای شرکت در پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی با راهنمایی فرزانه بدرپور، مربی فرهنگی مرکز مجتمع کانون کرج، کتاب«اٌتو دوست مهربان»، را در قالب ساخت ویدیوی کوتاه از خودش به هم سن و سالان معرفی کرده بود.

این کتاب نوشته« فروغ علی شاهرودی»و از انتشارات موسسه« نشر فرهنگ اسلامی » است و ماجری اتوبوسی به نام «اٌتو» و راننده‌اش«آقای مهربان» و دوستش نیما را روایت می‌کند که دوست دارند همیشه کنار هم باشند و مسافرها را جا به جا کنند.

لازم به توضیح است جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی عنوان طرحی پیشرو و پویا  برای راه‌اندازی و فعال کردن باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در سراسر کشور است که توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی، سازمان‌های مردم نهاد و دیگر علاقه‌مندان، برگزار شده و ضمن تشکیل باشگاه‌ها از گروه‌های سنی مختلف تلاش می‌کند تا حاصل مشاهده فعالیت کودکان و نوجوانان و رسیدن آنان  به شناخت مناسبی از کتاب‌ها با استفاده  از روش‌های جذاب و علایق فردی و اجتماعی آنان را به اشتراک بگذارد.

گفتنی است واحد آموزش و پژوهش کانون البرز با مشارکت جمعی از مسوولان و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز مراحل اجرای این طرح را پی‌گیری و آثار را برای شرکت در این ویژه برنامه معرفی کرده بود .

در همین راستا  روز سه‌شنبه ۸ تیر۱۴۰۰ ، این عضو   با مربیان و خانواده در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز حضور یافته و لوح تقدیر خود را از مدیران کل فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش استان دریافت کرد.  

فیلم معرفی کتاب اتو دوست مهربان من

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =