دومین وبینار هم‌اندیشی مسئولان و مربیان کانون چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

نشست هم اندیشی مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی ۱۳ تیر ۱۴۰۰ برگزار شد و در این جلسه سرفصل مهم ترین مسائل درون سازمانی مطرح و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال‌و بختیاری؛ در این نشست حجت‌ا...آسمند سرپرست اداره کل کانون استان با تبیین اهداف برگزاری کارگاه‌های برخط استانی، ایجاد نشاط اجتماعی، امید آفرینی و غنی‌سازی اوقات فراغت در بین کودکان و نوجوانان را از مهم ترین چشم اندازهای این برنامه‌ی تابستانی برشمرد و نقش مسؤولین و مربیان را در جذب، هماهنگی و ایجاد تعامل پایدار با خانواده‌ها و نظارت بر روند کارگاه های برخط کلیدی و تاثیر گذار دانست.
وی در ادامه؛ ضمن ابراز مراتب قدردانی از تلاش موثر مجموعه دست اندرکاران برگزاری کارگاه‌های برخط بهار، استقبال اعضا، خانواده‌ها و همکاری خوب مربیان از فعالیت‌های فصل تابستان و پیشنهاد تشکیل ۶۷ کارگاه برخط استانی را نتیجه و بازخورد دو اصل کیفیت‌مندی و عضو محوری دراین فرایند برشمرد.


حجت ا...آسمند در ادامه از جذب مطلوب اعتبارات عمرانی کانون استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار  امیدواری کرد با جذب این اعتبارات قسمت عمده ای از مشکلات تعمیرات و تجهیز مراکز مرتفع گردد. 
وی در پایان از اقدامات انجام شده‌ی همکاران در راستای  بیست و سومین جشنواره‌ی بین المللی  قصه گویی تشکر کرد.
در بخش دوم این وبینار؛ زهرا بابادی معاونت فرهنگی استان  به تشریح شیوه‌نامه‌ی کارگاه‌های برخط فصل تابستان پرداخت و با تاکید بر اهمیت پشتیبانی و نظارت  برحسن اجرای کارگاه‌های برخط استانی، اهداف و انتظارات این بخش رابیان داشت.


وی در ادامه؛ با اشاره به حق انتخاب و آزادی عمل خانواده‌ها در گزینش کارگاه‌های برخط استانی، اذعان داشت؛ تمامی کودکان ونوجوانان در نواحی و مناطق مختلف استان امکان بهره مندی  از کارگاه‌های آنلاین را دراختیار دارند و بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی می‌توانند از این فرصت بهرمند شوند.
در بخش پایانی این نشست، رئیس کانون زبان استان، مسؤولین ستادی، حراست، کارشناسان واحدهای مختلف انفورماتیک، فرهنگی و هنری وادبی و مربی مسئول مرکز مجتمع، مسئول کارگاه‌های فصل بهار با ارائه‌ی گزارشی از عملکرد این بخش‌ها در دوره‌ی گذشته، نکات کاربردی و فنی لازم را در راستای کیفیت بخشی به فعالیت‌های کارگاهی تابستانی بیان داشتند و به سوالات طرح شده ازسوی مسئولین و مربیان پاسخ گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =