فراخوان نخستین همایش ادبی طنزِ «به‌وقت لبخند» در خوزستان منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، فراخوان نخستین همایش ادبی طنزِ «به‌وقت لبخند» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، فراخوان نخستین همایش ادبی طنزِ «به‌وقت لبخند» به‌عنوان یکی از برنامه‌های ویژه‌ی روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در سطح استان خوزستان از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان منتشر شده است.

 این همایش ادبی در دو بخش شعر و داستان طنز، برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون خوزستان در رده‌ی سنیِ بالای ۱۲ سال (نونگاه) و بالای ۱۵ سال (نوجوان) می‌توانند آثار ادبی خود را در دو بخش شعر و داستان با موضوع آزاد و درون‌مایه‌ی طنز به این مهرواره ارسال کنند.

آثار ارسالی می‌بایست با نگاهی نو و خلاقانه و رویکردی طنزآمیز نسبت به موضوعات و مسائل مختلف خلق شده و با درج شناسنامه (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شهرستان، مرکز، تلفن تماس)، به شماره ۰۹۹۲۹۱۶۱۰۶۷ در پیام‌رسان داخلی کانون ارسال شوند.

آخرین‌مهلت پذیرش آثار جهت شرکت در این همایش ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ اعلام شده است و از هر شرکت کننده حداکثر سه اثر در هر بخش پذیرفته می‌شود.

بنا بر اعلام دبیرخانه نخستین همایش ادبی طنزِ «به‌وقت لبخند» آثار منتخب این رویداد ادبی در ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ هم‌زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان رأس ساعت ۵ بعدازظهر، در این همایش معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =