نخستین رویداد هنری «ساخت عروسک‌های کاغذی» در خوزستان برگزار می‌شود

نخستین رویداد هنری «ساخت عروسک‌های کاغذی» با عنوان «عروسک‌های خوب از قصه‌های خوب، برای بچه‌های خوب» به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و بزرگداشت مهدی آذریزدی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، فراخوان نخستین رویداد هنری ساخت عروسک‌های کاغذیِ «عروسک‌های خوب از قصه‌های خوب، برای بچه‌های خوب»، به‌عنوان یکی از برنامه‌های ویژه‌ی روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در سطح استان خوزستان از سوی انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان منتشر شده است.

 این رویداد هنری در بخش ساخت عروسک‌های کاغذی با الهام از شخصیت‌های موجود در مجموعه کتاب‌های، قصه‌های خوب برای بچه های خوب، نوشته مهدی آذریزدی برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون خوزستان می‌توانند شخصیت‌های مورد نظر خود را انتخاب، طراحی و با استفاده از کاغذ بسازند سپس تصویر آن را، جهت شرکت در این رویداد هنری ارسال کنند.

بنا بر اعلام دبیرخانه نخستین رویداد هنری ساخت عروسک‌های کاغذی «عروسک‌های خوب از قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب»، آخرین مهلت پذیرش آثار ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰  است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =