کد خبر: 306032
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
بازدید 160
اجرای طرح«گلدان زندگی » در مرکز هشتگرد

گلدان زندگی، عنوان یک طرح بلند مدت برای آشنایی کودکان و نوجوانان با گیاهان و ایجاد دوستی با طبیعت است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان البرز، مربیان و اعضای  مرکز هشتگرد از روز شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۰ این طرح را به صورت رسمی آغاز کرده و در یک ویژه برنامه پس از اجرای فعالیت‌های شعرخوانی، قصه‌گویی و روخوانی کتاب به معرفی این طرح ویژه  پرداختنند.

گفتنی است در  این برنامه‌ی بلند مدت، اعضا، تا روز درختکاری مسوولیت نگهداری و پرورش یک گیاه را به عهده خواهند داشت  و ماهی یک بار در کارگاهی با همین عنوان ( گلدان زندگی )ضمن ارایه  گزارشی تصویری به بیان  نحوه‌ی نگهداری و چگونگی رشد گلدان‌های  خود خواهند پرداخت.

لازم به توضیح است شرکت کنندگان  در کارگاه«گلدان زندگی »از طریق اجرای برنامه هایی مرتبط و جذاب ،مانند  معرفی کتاب، شعرخوانی و داستان خوانی، بحث آزاد با موضوع بقای گیاهان، بازی و معما، نمایش فیلم مستند، کاردستی و ...  به اجرای این طرح ترغیب و هدایت می‌شوند.

قرار است  ۱۵ اسفند ماه سال جاری، هم‌زمان با روز درختکاری  نمایشگاهی  ازگیاهان پرورش داده شده توسط کودکان و نوجوانان در مرکز هشتگرد  برگزار شود و در صورت عدم امکان برگزاری نمایشگاه حضوری، اعضا با تهیه‌ی عکس و فیلم به صورت غیر حضوری، نمایشگاه را برگزار خواهند کرد.

فیلم کوتاهی از اجرای طرح گلدان زندگی 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =