کارگاه آموزش پادکست ویژه مربیان کانون استان کرمانشاه برگزار می‌شود

دوره‌ آموزشی پادکست در تاریخ ۱۶ و ۱۷ تیر ۱۴۰۰ و با هدف ارتقای سطح کیفی مربیان کانون استان کرمانشاه و ترغیب آنان برای شرکت در این بخش از بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، کارگاه آموزش پادکست، از سوی دبیرخانه استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ویژه مربیان و مربیان‌مسئول کانون استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

در این دوره‌ی آموزشی که در تاریخ ۱۶ و ۱۷ تیر ۱۴۰۰ و با هدف ارتقای سطح کیفی مربیان و ترغیب آنان برای شرکت در این بخش از بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار می‌شود، مربیان و مربیان مسئول فرهنگی مراکز کانون استان‌ کرمانشاه با تکنیک‌های تولید پادکست آشنا می‌شوند.

«پادکست» هم به عنوان یک بخش نوپا در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، فرصتی تازه برای آن‌ دسته از علاقه‌مندان به قصه‌گویی است که می‌خواهند از طریق ابزارهای نوین به ترویج این هنر بپردازند.

رحمت غلامی، مربی فرهنگی کانون استان کرمانشاه و برگزیده چندین دوره از جشنواره‌های قصه‌گویی، مدرس این دوره خواهد بود.

 زمان برگزاری این کارگاه آموزشی؛ ۱۶ و ۱۷ تیرماه ۱۴۰۰ و از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

بر همین اساس، این دوره از جشنواره قصه‌گویی به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

بر این اساس، فرآیند اجرایی جشنواره از ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و مرحله پایانی آن در آذر امسال و هم‌زمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =