نخستین مهرواره‌ی ادبی- هنری «اقلیم قلم» در خوزستان مجازی برگزار می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، نخستین مهرواره‌ی ادبی - هنری «اقلیم قلم» را به مناسب روز قلم، با حضور بیوک ملکی، شاعر، نویسنده و تصویرگر کودک و نوجوان به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، نخستین مهرواره‌ی ادبی - هنری «اقلیم قلم» به همت بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی و واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری خوزستان، ویژه‌ی کودکان و نوجوانان عضو بخش مکاتبه‌ای و هنری کانون سراسر استان، در فضای مجازی تشکیل خواهد شد.

این مهرواره ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰، هم‌زمان با روز قلم با حضور مربیان و اعضای هنری مراکز و اعضای بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون خوزستان برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام دبیرخانه این مهرواره، آثار تولید شده اعضا مکاتبه‌ای در اختیار مربیان و اعضا هنری قرار گرفته است و آن‌ها با الهام از آثار ادبی به خلق آثار هنری نقاشی و خوشنویسی پرداختند.

در بخش دیگر این مهرواره مربیان و اعضا ادبی مکاتبه‌ای با استفاده از آثار مربیان و اعضا هنری مراکز کانون دست به آفرینش شعر، داستان و دل نوشته زدند.

در روز برگزاری این مهرواره آثار تولید شده‌ی ادبی و هنری مربیان و اعضا کانون توسط میهمان برنامه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ در بخش ویژه‌ی این مهرواره نیز مربیان و اعضا هنری با الهام از اشعار بیوک ملکی شاعر، نویسنده و تصویرگر کودک و نوجوان به خلق آثار هنری می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =