پادکست راهی نو برای تعریف کردن قصه‌های خوب

مسئول بخش پادکست بیست‌وسومین جشنواره استانی قم قصه‌گویی گفت: تلاش در جهت رسیدن به اهداف بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی و خلق آثار جدید با اضافه شدن بخش پادکست قصه‌گویی، از مهم‌ترین فعالیت‌های کانون در روزهای پیش روست.


به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، محمدرضا بابایی مربی فرهنگی، عضو دبیرخانه و مسئول بخش پادکست بیست‌وسومین جشنواره استانی قصه‌گویی گفت: تلاش در جهت رسیدن به اهداف بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی و خلق آثار جدید با اضافه شدن بخش پادکست قصه‌گویی، از مهم‌ترین فعالیت‌های کانون در روزهای پیش روست.
عضو دبیرخانه قصه‌گویی استان قم گفت: علاوه بر تبلیغ بخش پادکست قصه‌گویی جشنواره به‌صورت مجازی و چهره به چهره در مراکز کانون، برای علاقه‌مندان این حوزه دوره‌های آموزش پادکست قصه‌گویی برگزار کردیم. همچنین با همین هدف دوره‌های آموزش نرم‌افزارهای تولید صدا و پادکست در تلفن همراه و رایانه جهت بالا بردن کیفیت آثار برگزارشده است. این آموزش‌ها در راستای شناسایی استعدادها و حضور علاقه‌مندان در بخش پادکست قصه‌گویی برگزار شد.
مسئول بخش پادکست بیست‌وسومین جشنواره استانی قصه‌گویی اشاره کرد در ادامه فعالیت‌های مربوط به بخش پادکست، نشستی با عنوان ساخت پادکست در روزهای آینده برای اعضای مراکز کانون و علاقه‌مندان، برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در نشست مذکور به نزدیک‌ترین مرکز کانون پرورش فکری مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۲۱۹۸ تماس بگیرند.
بابایی تأکید کرد: پادکست راهی نو برای تعریف کردن قصه‌های خوب است و ما دوستان داریم همه علاقه‌مندان از این فرصت استفاده کنند. ضمناً زمان آثار در بخش پادکست قصه‌گویی تا پایان تیرماه است.
گفتنی است پادکست به زبان ساده گونه‌ای از تولید محتوا در بستر اینترنت است که مبتنی بر صدای ضبط‌شده است و هرکسی می‌تواند به این محتوای صوتی گوش بدهد. این محتوای صوتی می‌تواند صحبت‌های یک نفر درباره موضوعی خاص، یک مکالمه چندنفره، تعریف کردن خلاصه کتاب‌ها، آموزش زبان، قصه‌گویی، اجرای نمایشی یک متن و یا هر موضوع دیگری باشد.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌  ۳۲۱۹۸-۰۲۵ وآدرس اینستاگرام kanoonparvaresh-qom@مراجعه بفرمایید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =