به یاد مهدی آذریزدی همراه استان یزد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با مشارکت کانون استان یزد ویژه برنامه روز ادبیات کودک را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی،فرهاد آقابیگی با اعلام این خبر گفت: طبق سنت  هرساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش میکند به بهانه نام و یاد مهدی آذریزدی که پدر قصه گویی کودک کشور محسوب می شود، بیش از پیش به ادبیات و نقش و تاثیر آن بر تربیت ایرانی و اسلامی جامعه پرداخته شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با اشاره برگزاری بیش از 20 برنامه زنده باموضوع ادبیات و کودک دریکسال گذشته افزود: باوجود شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری جلسات حضوری تلاش شده تا علاوه بر لایوهای شاعران کودک و نوجوان که بصورت منظم برگزار شد، انجمن شعر و داستان استان نیز باحضور علاقه مندان بصورت مجازی فعالیت خود را ادامه دهند.

آقابیگی کانون پرورش فکری را یکی از الگوهای موفق در پرورش خلاقیت ادبیات در کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: همکاران بنده در حوزه های ادبی سالهاست با تلاش و علاقه توانستند کودکان و نوجوانان را در این حوزه آموزش و ذوق ادبی آنها را پرورش دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری با تشکر از همکاری استان یزد دربرگزاری ویژه برنامه روز ادبیات کودک گفت: در این برنامه تلاش شده از پتانسیل ای ادبی هردو استان خصوصا در حوزه ادبیات کودک استفاده شود تا ساعات مفیدی را برای مخاطبان رقم بزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =