آغاز کارگاه‌های برخط تخصصی دوره تابستان کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی از آغاز فعالیت کارگاه‌های برخط تخصصی دوره تابستان از امروز ۱۹ تیر۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، جواد زاهدی با اعلام این خبر گفت: ۴۲ عنوان کارگاه برای دوره تابستان کانون استان در بستر فضای مجازی طراحی شده اند که فرصت ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون استان به آدرس agharbi.kpf.ir تا ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ادامه داشت.

زاهدی افزود: نجوم، بازیگری، داستان نویسی، شعر سرایی، نوشتن خلاق، موسیقی (بلز)،‌ موسیقی (فلوت)، شعر و قصه، خوشنویسی، نقاشی، کاردستی (ساخت عروسک)، طراحی، فلسفه برای کودکان (کودک و ندیشه)، کاغذ و تا (تزئینات)، پاپیه ماشه، حال خوش زندگی (شادی و نشاط)، (مهارت نوجوان هوشمند هیجانی) و (مهارت نوجوان جرأتمند) و بازی و سرگرمی(شطرنج) عناوین کارگاه‌های ترم تابستان کانون استان آذربایجان‌غربی در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته می باشند.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

وی با بیان این‌که این دوره از کارگاه‌ها تا ۳۱ شهریور ادامه دارد و برای شرکت کنندگان در دوره ها پس از اتمام کارگاه‌ها گواهی پایان دوره صادر می شود ادامه داد: کارگاه‌های دوره تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از رأس ساعت ۱۱ امروز با برگزاری کارگاه «داستان نویسی تکمیلی» با حضور خانم سمیه حاضر وظیفه  آغاز شده است.

بر همین اساس، جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... از طریق پرتال کانون به نشانی agharbi.kpf.ir بخش آموزش‌های مجازی، کارگاه‌های برخط استانی قابل‌دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =