داوران مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمانشاه معرفی شدند

فرانک گلشن‌پور، کارشناس فرهنگی کانون استان کرمانشاه، فاطمه روحی رحیم، مسئول مرکز شماره ۳۱ کانون تهران و مدرس قصه‌گویی و معصومه محمدی، قصه‌گوی برگزیده جشنواره‌های قصه‌گویی، مجری و خبرنگار صدا و سیمای مرکز کرمانشاه داوری مرحله استانی بخش ملی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمانشاه را بر عهده دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با پایان یافتن فرصت شرکت در بخش ملی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، داوران مرحله استانی این جشنواره نیز از سوی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، معرفی شدند.

 مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با تلاش همکاران دبیرخانه استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، اقدام‌های اولیه برای ثبت‌نام و بارگذاری آثار قصه‌گویان در سایت جشنواره قصه‌گویی انجام شده است.

 فتاحی همچنین گفت: با پایان یافتن فرصت شرکت در بخش‌ ملی جشنواره قصه‌گویی، داوران مرحله استانی این رویداد فرهنگی نیز معرفی شدند.

 فرانک گلشن‌پور، کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، فاطمه روحی رحیم، مسئول مرکز شماره ۳۱ کانون پرورش فکری تهران، مدرس قصه‌گویی، شاه‌نامه‌خوانی و نقالی، و معصومه محمدی، قصه‌گوی برگزیده جشنواره‌های قصه‌گویی، مجری و خبرنگار صدا و سیمای مرکز کرمانشاه داوری مرحله استانی بخش ملی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمانشاه را بر عهده دارند.

بر همین اساس، بخش ملی شامل اجرای زنده‌ (مجازی) قصه‌گویی از سوی دختران و پسران (۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸سال به بالا) و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها در سه بخش «قصه‌هایی برای کودکان»، «قصه‌هایی برای نوجوانان» و «قصه‌هایی برای بزرگسالان» است.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون با شعار «آینده ساختنی است» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =