مربیان کانون، پایه‌های اصلی فعالیت کانون پرورش فکری هستند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با تأکید بر اینکه مربیان کانون، پایه‌های اصلی فعالیت کانون پرورش فکری هستند، گفت: اگر مربیان خوبی داشته باشیم می‌توانیم فعالیت‌های خلاق و پرنشاط را در کانون ببینیم.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، نشست صمیمی حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با مربیان فرهنگی، هنری و ادبی این کانون برگزار شد و مربیان نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را در این نشست عنوان کردند.


درخواست اطلاع‌رسانی گسترده و عمومی فعالیت‌های کانون در سطح استان، ایجاد فضایی مطلوب برای ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان در شرایط کرونایی توسط مربیان، فراهم شدن بستر ارائه خدمات آموزشی حضوری ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین درخواست پیگیری جذب ایثارگران در کانون بر اساس طرح کشوری که در حال شکل‌گیری است ازجمله موضوعات مطرح‌شده در این نشست توسط مربیان بود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم نیز ضمن پاسداشت جایگاه مربیان فرهنگی، ادبی و هنری کانون اظهار کرد: مربیان باید محور فعالیت‌های کانون باشند و تمام ارکان کانون باید دربستر سازی و تدارک بهتر برای خدمت‌رسانی مربیان فعال شوند.
حجتی با تأکید بر اینکه مربیان اصل و اساس فعالیت کانون هستند، ابراز کرد: اگر مربیان خوبی داشته باشیم می‌توانیم فعالیت‌های پرنشاطی را در کانون ببینیم؛ همچنین مسائل اجرایی که در حال پیگیری است وقتی ثمر می‌دهد که مربیان خوب و باانگیزه در این کانون فعالیت کنند. ما در استان قم مربیان بسیار خوب، توانمند و خلاقی داریم که لازم است برای پویایی و ارتقا آنان به جهت کمی و کیفی برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شود.
وی در پایان با تأکید بر اینکه موضوع جذب ایثارگران در کانون و همچنین کمبود نیروی انسانی در استان قم با جدیت پیگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توان بالای مربیان فرهنگی، هنری و ادبی استان قم تابستان بانشاط و پرتحرکی را شاهد باشیم و از خانواده‌ها نیز دعوت می‌کنیم نسبت به عضویت فرزندانشان در کانون اقدام کنند تا از این ظرفیت مهیا شده در کانون برای رشد و آموزش فرزندانشان در زمینه‌های مختلف بهره ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =