کد خبر: 306242
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
بازدید 225
آغاز به کار بخش مکاتبه ای در کانون استان بوشهر

بخش مکاتبه ایِ آفرینش های ادبی کانون بوشهر در راستای جذب، کشف ، پرورش و شکوفایی ذوق و استعدادِ ادبی کودکان و نوجوانان این مرزو بوم در سال ۱۴۰۰ شروع به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، بخش مکاتبه ایِ آفرینش های ادبی شروع به کار کرد. بخش مکاتبه ای کانون پرورش فکری از جذابترین فعالیت های ادبی است که استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ این فعالیت ویژه را آغازکرده است؛ این فعالیت   فعالیتی تربیتی، مستمر ودارای هدف است و در راستای جذب، کشف ، پرورش و شکوفایی ذوق و استعدادِ ادبی کودکان و نوجوانان این مرزو بوم می باشد.

رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با بیان این مطلب گفت : این فعالیت از طریق نامه نگاری صورت می گیرد به این صورت که هر کودک و نوجوانی که  دارای ذوق و استعداد ادبی ست ولی شرایط حضور در مراکز کانون پرورش فکری را ندارد می تواند با نوشتن نامه و ارسال اثر ادبی خود به بخش پاسخگویی مکاتبه ای از راهنمایی و آموزش های لازم توسط مربی بیرخورزدار گردد. لازم به توضیح است که  عضو آموزش های تخصصی در زمینه نوشتن خلاق، شعرسرایی و داستان نویسی  فرا می گیرد.

وی با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: اگر چه این فعالیت یک فعالیت پایدار و مستمر برای همه روزهای سال و شرایط مختلف خواهد بود لیکن با توجه به شرایط حال حاضر که برای حفظ سلامت کودکان و نوجوانان استان ملزم به فاصله گذاری ها هستیم و امکان فعالیت های حضوری فراهم نیست ، این فعالیت می تواند روش قابل اطمینانی برای کشف و پرورش استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان باشد.

زهرا جهان افروزیان کارشناس آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری استان بوشهر نیز ضمن ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت : همه ی کودکان و نوجوانان هم استانی علاقمند میتوانند جهت معرفی و عضویت دربخش مکاتبه ای استان بوشهر، نام و نام خانوادگی و شماره همراه را به ایمیل:  Mokatebe.boushehr@kpf.ir و یا شماره واتس‌اپ : ۰۹۱۷۹۲۹۲۱۹۸ ارسال بفرمایید و بعد از عضویت، بامِهر پذیرای نامه های دلنشین و خواندنی اعضا عزیز خواهیم بود و پاسخ آنها در اسرع وقت ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: کودکان و نوجوانانِ سنینِ (۷ تا ۱۷) سال می توانند عضو بخش شیرین و جذاب نامه نگاری(شعر/داستان/متن ادبی) شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =