کد خبر: 306257
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
بازدید 93
آغوش گرم کارگاه‌های تخصصی فصل تابستان بر کودکان و نوجوانان بوشهری گشوده شد

کارگاه های آموزشی تخصصی ترم تابستان کانون پرورش فکری استان بوشهر کار خود را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، کارگاه های آموزشی تخصصی ترم تابستان کانون پرورش فکری استان بوشهر کار خود را آغاز کردند.

بر اساس این خبر سمیه رسولی مدیر کل کانون پرورش فکری استان بوشهر گفت : با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری به جهت حفظ سلامت کودکان و نوجوانان استان ،کارگاه های تخصصی کانون پرورش فکری استان بوشهر چون ترم های پیش به صورت مجازی ولی به مراتب قوی تر از قبل به کار خود ادامه خواهد داد.

سمیه رسولی اعلام کرد: اگر چه روزهای فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان با روزهای دشوار شیوع ویروس کرونا همزمان شده و به جهت حفظ سلامت و تندرستی فرزندانمان مجبور به تحمل شرایط خاصی هستیم ولی با در نظر گرفتن اهمیت امر آموزش و ارزشمندی کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانی که در استان عزیزمان بوشهر زندگی میکنند اجازه ندادیم شرایط موجود باعث تعطیلی آموزش دیدن و پرورش یافتن کودکان و نوجوانانمان گردد.

وی با اشاره به اینکه کانون با تدبیر و چاره اندیشی از ظرفیت های دنیای مجازی برای برقراری ارتباط موثر و مفید با اعضای خود استفاده کرده است گفت : برای ترم تابستان پیش رو دوره‌های متعدد و مختلف تخصصی را به صورت برخط و با هدف ایجاد شرایط رشد و پیشرفت اعضا در زمینه های فرهنگی، هنری ،ادبی و علمی فراهم آورده ایم.

شایان ذکر است این کارگاه‌ها در بستر فضای مجازی به آدرس boushehr.kpf.ir،  از ۱۵ تیر با حضور مربیان و مدرسان مجرب  آغاز به کار نموده که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان در زمان ثبت نام مواجه بوده است.لازم به توضیح است که کارگاه های کانون پرورش فکری برای گروه های سنی «نوباوه» یعنی ۴ سال به بالا، «نوخوان» یعنی ۷ سال به بالا، «نونهال» یعنی ۹ سال به بالا، «نونگاه» یعنی ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» یعنی ۱۵ سال به بالا هستند طراحی و اجرا میکردند.

از کارگاه های تخصصی بر خط استان بوشهر می‌توان به نقاشی با اعداد، نقاشی کودک ، نقاشی با گواش ، نقاشی با آبرنگ، طراحی، نقطه کوبی، سفال کودک ، سفال نوجوان، آموزش فوتوشاپ، عکاسی با موبایل ، انواع کاردستی، فن بیان ، مجریگری، ملیله های کاغذی، عروسک سازی، علم چه میگوید؟ ، خوانش متون کهن، شعرخوانی کودک ، شعرخوانی نوجوان و... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =