داوران مرحله استانی این رویداد فرهنگی در کانون خراسان جنوبی معرفی شدند

«فردین مقدوری»، «ام لیلا شعبانی» و «ملیحه قریشی‌زادگان» به عنوان داوران مرحله‌ی استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون خراسان جنوبی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه گویی در بخش قصه های ملی با توجه به شرایط ناشی از کرونا ویروس و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود : در بخش قصه گویی ملی  ۶۵ اثر از قصه گویان استان به دبیر خانه این رویداد در استان ارسال شده است که از این بین دربخش  قصه های ملی، آیینی سنتی و کلاسیک (سنتی) در گروه‌های سنی دختران و پسران، زنان و مردان، ۸ اثر به مرحله منطقه‌ای راه پیدا خواهند کرد و از پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌های قصه گو در مرحله استانی تقدیر خواهد شد.

حمیدی اضافه کرد: داوری آثار از ۲۶ لغایت پایان تیر ماه در استان انجام و آیین اختتامیه این مرحله در مرداد ماه به مرحله‌ی اجرا در خواهد آمد.

بر اساس این خبر، هیات داوران استانی این  جشنواره متشکل از «فردین مقدوری »بازیگر تئاتر، مجری، صدا پیشه و قصه گو در رادیو خراسان جنوبی و همچنین داور سنوات گذشته جشنواره قصه گویی کانون استان، «ام لیلا شعبانی» کارشناس امور فرهنگی اداره کل کانون استان تهران، برگزیده جشنواره قصه‌گویی در اداوار گذشته،  مدرس و داور جشنواره‌های قصه‌گویی کانون و نماینده انجمن قصه‌گویی کانون استان تهران و در نهایت «سیده ملیحه قریشی‌زادگان» مربی فرهنگی مراکز شماره یک طبس و از قصه گویان برگزیده چندین دوره‌ی جشنواره قصه گویی کانون در مراحل استانی ، منطقه‌ای و ملی و رابط انجمن قصه‌گویی کانون استان خراسان جنوبی خواهد بود.

گفتنی است  مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون با شعار «آینده ساختنی است» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =