هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی آفرینش کانون فراخوان داد

هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی آفرینش با موضوع «زیبایی‌های زندگی من» ویژه اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این رویداد هنری که در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و عکاسی برگزار خواهد شد گروهای سنی مختلف ۴ تا ۲۲ سال می‌توانند شرکت کنند.
بر اساس این فراخوان در بخش نقاشی علاقه‌مندان ۴+ (نوباوه)، ۷+ (‌نوخوان)، ۹+ (‌نونهال)،  ۱۲+ (‌نونگاه)، ۱۵+ سال (نوجوان) و اعضای ارشد ۱۸ تا ۲۲ مراکز کانون می‌توانند با تکنیک آزاد و پرهیز از از اجرای کلاژ برجسته به خلق اثر بپردازند.
هم‌چنین  در رشته‌ی خوشنویسی اعضای ۷+ (‌نوخوان)، ۹+ (‌نونهال)، ۱۲+ (‌نونگاه)، ۱۵+ سال (نوجوان) و اعضای ارشد ۱۸ تا ۲۲ کانون می‌توانند با تکنیک‌های خط تحریری، خط درشت (نستعلیق، خط دوم نسخ، ثلث و شکسته نستعلیق) و نقاشی‌خط آثار خود را ارسال کنند.
در همین حال در هنر سفال‌گری کودکان و نوجوانان ۴+ (نوباوه)، ۷+ (‌نوخوان)، ۹+ (نونهال)، ۱۲+ (نونگاه)، ۱۵+ سال (نوجوان) و اعضای ارشد ۱۸ تا ۲۲ با تکنیک آزاد بدون افزودن پارچه، کاغذ یا مواد دیگر به جسم گلی و خودداری از رنگ آمیزی، آثار خلق کنند.
در رشته‌ی عکاسی نیز اعضای ۹+ (نونهال)، ۱۲+ (نونگاه)، ۱۵+ نوجوان و اعضای ارشد ۱۸ تا ۲۲ می‌توانند با دوربین عکاسی یا گوشی تلفن همراه خود تصویر بگیرند و در هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی آفرینش کانون شرکت کنند.
علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد تا ۲۲  مهر ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند و در صورت نیاز به آگاهی  بیشتر با شماره  ۸۸۹۷۱۲۸۹ یا ۸۸۹۷۱۲۸۸ داخلی  ۱۱۹ تماس بگیرند.
هم‌چنین قرار است پس از داوری و اعلام برگزیده‌های هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی آفرینش کانون در آبان ۱۴۰۰ آثاربرتر در قالب نمایشگاهی تا پایان سال در معرض دید عموم قرار گیرد.

شیوه‌نامه‌ی هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی آفرینش کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =