کد خبر: 306307
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
بازدید 1075
استقبال خوب ساکنان شهرک قدس قم از برنامه‌های کانون پرورش فکری استان قم

مدیر مرکز شماره ۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به اینکه در تابستان امسال ۱۷۰ نفر در کارگاه‌های آموزشی ما شرکت می‌کنند گفت: با برنامه‌ریزی و تلاش همکارانم و استقبال خوب خانواده‌های منطقه شهرک قدس، امیدواریم به‌زودی این تعداد را به ۳۰۰ نفر افزایش دهیم.

به گزارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، فریده گرامی با اشاره به اینکه ۲۱ سال است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشغول فعالیت است، اظهار کرد: از شش‌سالگی عضو کانون شدم و در اینجا رشد پیدا کردم و در حال حاضر به‌عنوان مسئول مرکز شماره ۹ کانون در حال خدمت به فرزندان این شهر مقدس هستم.

وی با اشاره به اینکه مرکز شماره ۹ در منطقه شهرک قدس قرارگرفته است، اظهار کرد: خانواده‌ها و کودک و نوجوانانشان استقبال خوبی از برنامه‌های کانون دارند و از ابتدای امسال ۱۰۵ عضو جدید به خانواده این کانون اضافه‌شده که از کتاب‌های ما استفاده می‌کنند.

مدیر مرکز شماره ۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به اینکه در تابستان امسال ۱۷۰ نفر در کارگاه‌های آموزشی ما شرکت می‌کنند ، گفت: این کارگاه‌ها شامل نقاشی، خوشنویسی، رباتیک، چرتکه، موسیقی، رنگ و بازی، سفال با چرخ و دست، کاردستی و نمایش خلاق است که با استقبال خوبی مواجه شده است.

گرامی با تأکید بر اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش همکارانم امیدواریم این تعداد را به ۳۰۰ کودک و نوجوان افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: دنیای رنگارنگ کانون هر رهگذری را جذب می‌کند و من از این‌که غرق در دنیای رنگی بچه‌ها شدم خوشحالم و گل جوانیم را در کنار فرزندان این شهر گذراندم و آرزو دارم تمام فرزندان سرزمینم در محیطی امن و آرام و به‌دوراز بخل و حسد پرورش پیدا کنند تا بتوانند آینده این مرزوبوم را به بهترین شکل بسازند.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌  ۳۲۱۹۸-۰۲۵ و ۳۲۸۵۳۷۸۷ و  آدرس اینستاگرام kanoonparvareshqom@وهمچنین www.kanoonnews.ir/news ویا qom.kpf.ir  مراجعه بفرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =