درخشش کودکان و نوجوانان خوزستانی در مهرواره ی ملی نامه به شازده کوچولو

اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان موفق به کسب مقام برگزیده‌ی مهرواره‌ی ملی نامه به شازده کوچولو شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، «آروین حیدری» عضو ۸ ساله مرکز کانون بندر امام خمینی به مربیگری لیلا سپهری و «سارا دین‌پرست» عضو ۱۰ ساله از مرکز کانون شماره ۴ اهواز، به مربیگری فاطمه رشیدی، مقام‌های برگزیده را در بخش کودکِ مهرواره ی ادبی نامه به شازده کوچولو، به دست آوردند.

همچنین در بخش نوجوان این رویداد ادبی، «ریحانه دهقانی» عضو ۱۳ ساله مرکز کانون اندیمشک به مربیگری پوران الهی فر، موفق به دریافت عنوان برگزیده شد.

فراخوان این مهرواره از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان اصفهان به بهانه‌ی ۸ تیر روز جهانی شازده کوچولو، با موضوعات متنوعی از قبیل «به رؤیاهایت چه می‌گویی؟، نامه‌ای به گل سرخ شازده کوچولو، زیباترین آدم روی زمین، با چشم دل ببین و سفر هشتم شازده کوچولو» در تیرماه ۱۴۰۰ منتشر گشته و ۱۷۳ اثر از سراسر کشور، به این رقابت ارسال شد. که درنهایت ۸ نفر به‌عنوان برگزیده‌ی این مهرواره و یک نفر در بخش شایسته تقدیر معرفی شدند.

بر اساس این خبر «آریانا قربانی فراز»، «فاطیما رضایی»، «ستایش دوران» همگی از استان اصفهان، «مهسا زنده» از اردبیل، «معصومه عرب پور» از کرمان و «فاطمه اخضری» از فارس، دیگر اعضای ادبی کشور بودند که در مهرواره ی ادبی نامه به شازده کوچولو، به‌عنوان منتخب معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =