دیدار مدیرکل کانون استان با معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری همدان

بهناز ضرابی‌زاده به همراه تنی چند از همکاران کانون استان در دفتر معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری حضور یافت و با وی به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در جلسه مشترک که روز یکشنبه ۲۰ تیرماه در دفتر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با مدیرکل کانون استان تشکیل شد، بهناز ضرابی‌زاده به ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت.
مدیرکل کانون استان علاوه بر ارائه برنامه‌های مختلف به برگزاری بیست‌وسومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی اشاره کرد و گفت: کانون پرورش فکری برنامه‌های متنوع و نشاط‌آور بسیاری را جهت اجرا در دست اقدام دارد، لذا به سبب کمبود بودجه و منابع، نیاز به همکاری و مساعدت واحدهای تولیدی و تشکل‌های بخش خصوصی به عنوان اسپانسر و پشتیبانی‌کننده فعالیت‌های فرهنگی و جشنواره‌های کانون را دارد.
در ادامه ظاهر پورمجاهد معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری ضمن تشکر و سپاس از اجرای فعالیت‌های مختلف کانون در سطح استان، دوران کودکی و نوجوانی را دورانی بسیار حساس برشمرد که این عزیزان بیشترین تاثیرپذیری رادر شکل‌گیری شخصیت خود دارند، لذا کانون به عنوان متولی این امر می‌تواند با انجام فعالیت‌های اثربخش و با کیفیت آینده خوبی را برای آنها ترسیم کند.
معاون امور اقتصادی استاندار با تأکید و توجه به اهمیت فعالیت‌های کانون در بین کودکان و نوجوانان در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی اعلام آمادگی کرد تا با ارتباط موثر با واحدهای تولیدی و صنعتی استان، پشتیبانی‌های لازم را در حد توان و امکانات موجود از فعالیت‌های کانون داشته باشد.
وی هم‌چنین جهت همکاری و تقویت فعالیت‌های کانون پرورش فکری در روستاها پیشنهاد کرد، علاوه بر ارتباط مستمر کانون با فرمانداران و بخشداران استان، با اداره کل امورروستایی و شوراهای استانداری ارتباط گرفته و تفاهم‌نامه لازم را جهت تعامل و همکاری بیشتر در اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها در روستاهای بزرگ منعقد کنند.
 پورمجاهد در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری بخش‌های مختلف، بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین المللی قصه‌گویی در سطح استان به نحو شایسته‌ای برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =