موفقیت همکاران کانون سیستان و بلوچستان در ششمین مهرواره فصلی انجمن عکاسان نوجوان

حوری داوودی و طوبی سامانی عنوان برگزیده‌ی ششمین مهرواره فصلی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را کسب کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، برگزیدگان ششمین مهرواره فصلی انجمن عکاسان نوجوان کانون معرفی شدند.

بر همین اساس حوری داوودی، کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و طوبی سامانی، مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زابل برگزیده‌ی بخش بزرگسال این رویداد هنری شدند.

این مهرواره با هدف به تصویرکشیدن زیبایی‌های فصل بهار در شهر یا روستا و موضوع ماه مبارک رمضان طراحی و اعلام شده بود تا اعضا و مربیان با نگاهی دقیق به طبیعت و جغرافیای بومی و محلی جای‌جای کشور و حال و هوای ماه رمضان در این فراخوان شرکت کنند.

هیئت انتخاب این دوره را «مجید مردانیان» عکاس، مدرس دانشکده خبر و دبیر عکس خبرگزاری فارس، «فریدون قربانی» عکاس و مدیر آژانس عکس تهران و «سمیرا صحرانورد» کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون تشکیل دادند.

بر همین اساس، توجه به هماهنگی اثر با موضوع مهرواره، ثبت عکس با توجه به گروه سنی و توجه به مشاهده عکاس و نگاه او به سوژه، از جمله معیارهای انتخاب داوران این مهرواره بود.

گفتنی است ۲۳۱۱ اثر به دبیرخانه‌ی این دوره از مهرواره فصلی عکس رسید که ۱۱۰ اثر به مرحله‌ی پایانی راه یافت.

بر همین اساس، در پایان، ۲۰ اثر برگزیده از ۱۹ عکاس و  ۱۵ اثر شایسته تقدیر در سه گروه سنی ۱۲+، ۱۵+، ۱۹ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد) و بزرگ‌سال (مربیان و کارشناسان کانون) شناخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =