داوران مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در قم معرفی شدند

«قمرغلامیان»، «لیلا سادات موسوی » و «شیرین دادخواه» به عنوان داوران مرحله‌ی استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون قم معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، هم‌زمان با پایان مهلت ارسال قصه‌های بخش ملی در سراسر کشور داوران مرحله استانی این رویداد فرهنگی در کانون قم معرفی شدند تا کار پایش اولیه و انتخاب برگزیدگان مرحله استانی در این استان به‌صورت رسمی آغاز شود. مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی استان قم امسال با توجه به وضعیت ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، «شیرین دادخواه» کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری قم، رابط و نماینده انجمن قصه‌گویی استان و قصه‌گوی برگزیده استان، «قمر غلامیان» مربی مسئول و مدرس قصه‌گویی استان بوشهر، قصه‌گوی برگزیده کشوری، «لیلا سادات موسوی» مدرس و مربی شاهنامه‌خوانی و نقالی و برگزیده جشنواره‌های ملی در حوزه نمایش و نقالی هیئت‌داوران مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان قم را تشکیل می‌دهند که آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره را داوری خواهند کرد.
گفتنی است ۷۲ قصه‌گو در دو بخش (مدرن و کلاسیک) و (نقالی و آیینی)، در گروه‌های زنان و مردان، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، دختران و پسران شرکت کرده‌اند آثار آن‌ها به دبیرخانه استانی رسیده است که منتخبین این مرحله از سوی هیئت‌داوران، جواز حضور در مرحلهٔ منطقه‌ای را کسب خواهند کرد.
ضمناً علاقه‌مندان به شرکت در بخش‌های نودثانیه‌ای و پادکست بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه ویژه این جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۹۸-۰۲۵ یا تماس بگیرند و برای اطلاعات بیشتر به  آدرس اینستاگرام kanoonparvareshqom@  مراجعه بفرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =