داوران مرحله استانی این رویداد فرهنگی در کانون چهارمحال‌وبختیاری معرفی شدند

«سجاد نجفی بهزادی»، «صغری قامتی مقدم » و «مژگان کاووسی قهفرخی» به عنوان داوران مرحله‌ی استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون چهارمحال‌وبختیاری معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال‌وبختیاری، هم‌زمان با پایان مهلت ارسال قصه‌های بخش ملی در سراسر کشور داوران مرحله استانی این رویداد فرهنگی در کانون چهارمحال‌وبختیاری معرفی شدند تا کار پایش اولیه و انتخاب برگزیدگان مرحله استانی در این استان به‌صورت رسمی آغاز شود. مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی استان چهارمحال‌وبختیاری امسال با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، «صغری قامتی مقدم» کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری استان گیلان ، «سجاد نجفی بهزادی» مدرس و عضو هیآت علمی دانشگاه، «مژگان کاووسی قهفرخی» مربی مسئول و نماینده انجمن قصه‌گویی استان هیئت‌داوران مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان چهارمحال‌وبختیاری را تشکیل می‌دهند که آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره را داوری خواهند کرد.

گفتنی است ۱۷۵  اثر در  بخش‌های مختلف جشنواره شرکت کرده‌اند و آثار آن‌ها به دبیرخانه استانی رسیده است که منتخبین این مرحله از سوی هیئت‌داوران، جواز حضور در مرحلهٔ بعدی را کسب خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =