کد خبر: 306358
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
بازدید 152
بازدید کارکنان کانون استان همدان از فرهنگ‌سراهای شهرداری

کارشناسان کانون استان با حضور در سازمان فرهنگی‌اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ضمن دیدار با روح‌الله وجدی‌هویدا از فرهنگ‌سراهای شهر همدان بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در پی تفاهم‌نامه‌ی همکاری با شهر دوستدارکودک و تعامل هرچه بیشتر با شهرداری، معاون فرهنگی کانون استان همدان به همراه کارشناسان ستادی ضمن دیدار با رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از فرهنگ‌سراهای سطح شهر بازدید کردند.
در ابتدای این دیدار روح‌الله وجدی‌هویدا ضمن خوش‌آمدگویی به همکاران، کانون پرورش فکری را یکی از دستگاه‌های موثر در تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان برشمرد که همواره حامی و مدافع حقوق این عزیزان است.
وی سپس به معرفی مجموعه‌ی سازمان متبوع خود پرداخت و خلاصه‌ای از شرح وظایف قسمت‌های مختلف آن را برای حاضران بیان کرد.
وجدی هویدا به تعامل فی‌مابین شهرداری وکانون پرورش فکری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به همت مدیرکل کانون و شهردار همدان، همکاری‌های خوبی بین دو دستگاه انجام گرفته‌ و انتظار می‌رود این همکاری هم‌چنان تداوم داشته باشد.

در ادامه معصومه ابراهیمی‌هژیر با تشکر از مجموعه شهرداری، از شهرداری همدان به عنوان شهر دوستدار کودک نام برد و با اشاره به رسالت کانون پرورش فکری یادآور شد: این حرکت باعث همسوشدن وارتباط تنگاتنگ و هرچه بیشتر دو دستگاه‌ خواهد شد.
در ادامه همکاران باحضور در فرهنگ‌سراهای مختلف هم‌چون موزه و سالن مشاهیر، مجموعه‌ی رصدخانه ابن‌صلاح همدانی، خانه ریاضی پروفسور غیور ، نگارخانه ایرج بسطامی، فرهنگ‌سرای راه کربلا و خانه‌ی قدیمی پوستی‌زاده علاوه بر آشنایی با مکان‌های مختلف این سازمان، نسبت به تعامل هرچه بیشتر و استفاده هرچه بهتر کودکان و نوجوانان از این مکان‌های فرهنگی و هنری تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =