کد خبر: 306372
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
بازدید 156
تکاپوی تابستانی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

هم‌زمان با روزهای گرم تابستان و با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین روزهای پررونقی را می‌گذرانند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، این روزها مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی، به اجرای برنامه‌های متنوع برای پربارسازی اوقات فراغت اعضا می‌پردازند.

مرکز فرهنگی و هنری کانون خاکعلی به مناسبت هفته عفاف و حجاب و همچنین سال‌روز ازدواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س، نشستی با عنوان« حجاب من سلامتی من» با همکاری بسیج خواهران خاکعلی، بهزیستی و اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک برگزار کرد.قدردانی از حجاب برتر اعضای نوجوان دختر، اجرای مسابقه نقاشی چادر نماز برای کودکان، شعرخوانی یکی از اولیا، برپایی نمایشگاه عکس حجاب و هدای یادبود به اعضای قدیمی دختر که ازدواج کرده اند و سخنرانی کارشناس امور اجتماعی درباره حجاب، از بخش‌های این برنامه بود.

هم‌چنین مربی مسوولان مراکز فرهنگی و هنری شماره یک و دو کانون آبیک با مسوولان کتابخانه‌های عمومی این شهرستان(کتابخانه امام رضا(ع) و امام محمدباقر(ع) نشستی با موضوع همکاری‌های پیش رو بین کتابخانه های عمومی آبیک و کانون و نیز بررسی بخش های مختلف جشنواره کتابخوانی رضوی ترتیب دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =