درخشش عضو ادبی کانون پارس‌آباد در مهرواره‌ی ادبی«نامه به شازده کوچولو»

مهسا زنده، عضو ادبی مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد منتخب مهرواره ادبی«نامه به شازده کوچولو» شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، اسامی ١٢ اثر منتخب مهرواره ادبی «نامه به شازده کوچولو» که به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان منتشرشده بود، اعلام شد.

برهمین اساس، مهسا زنده، عضو ادبی مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد با هدایت و مربیگریِ شهلا شمس در میان منتخبان مهرواره ادبی «نامه به شازده کوچولو» قرار گرفت.

در این رویداد ادبی ١٧۴ اثر در سه گروه سنی در اختیار دبیرخانه این مهرواره قرار گرفت که از آن میان، ١٠ اثر برگزیده و ٢ اثر شایسته تقدیر معرفی شد و از برگزیدگان ضمن خوانشِ آثار به‌صورت ویس و کلیپ ویدئو، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است بر اساس فراخوان این مهرواره، شرکت‌کنندگان با نگاه دقیق و جست‌وجوگر خود، با موضوع‌هایی همچون به روباهت چه می‌گویی؟ ‌نامه به گل سرخ شازده کوچولو، سفر هشتم شازده کوچولو،‌ زیباترین آدم روی زمین و با چشم دل ببین در این رویداد ادبی شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =